Leelou Blogs »

Wednesday, December 7, 2011

Šťastný Mikuláš :) !

Hi all,
Včera bol ( Ako by som to nazvala... ) aspoň pre mňa - prvý vianočný deň :D. Pretože bol Mikuláš ;). Určite ste všetci dostali uhlie a palice ( Lebo ste boli zlý :P )!
V škole nám urobili naši strarší spolužiaci ,,Mikulášski program" ( Strašná sranda o_o ), a plnili sme nejaké sprosté úlohy . Isteže naša skupinka bola ako jediná diskvalifikovaná :D ( Lebo sme podvádzali ). A nakoniec nám dali za trest jesť múku :D. Fuj !

4 komentárov:

Babble said...

Ja som bola dobrá! *nevinný výraz*:D Boli ste vydarená skupina :D Jediny diskvalifikovaný :D

Alice said...

nedostala som palicu, ale kilo sladkostí :D 'bo som bola po celý rok véľmi dobrá :D :D
a ako ste to podvádzali? :D

Tenebrae said...

:DDDDD Diskvalifikovaná? To sa ti ako podarilo? A predstav si nedostala som uhlie. :P

verča-girlsmoda3 said...

3.kolo SONZvíře
http://girlsmoda3.blog.cz/1112/3-kolo-sonzvire

Post a Comment