Leelou Blogs »

Saturday, December 3, 2011

Only cry [ 1. časť ]

[ Poviedka Only Cry - 1.časť - Z pohľadu hlavnej hrdinky Belly - Kapitolka ]

Len slzy, slzy ktoré stekajú po tvári. A zúfalstvo z bolesti ktoré cítim po celom svojom tele. Neviem koľko to bude trvať a ani koľko to vydržím. Povedali mi, že môžem mať jedno prianie... Asi je to hlúpe, ale keď vás mučia prajete si iba dramatické hlúposti z filmov. A preto som chcela, len aby, neublížili aj jemu.

Gasper kôli môjmu hlúpemu prianiu musel prejsť na stranu zla a trýznili ho určite mnoho krát . Toto bolo to najmenej čo som pre neho mohla spraviť. Obetovať sa, a jemu tým zaručiť slobodu.























S láskou AA♥


4 komentárov:

Babble said...

Je to veľmi dobré a som zvedavá čo sa s toho vyvinie len škoda že je to krátke :)

L´aura said...

Ďakujem , malo to byť dlhšie :D, len som to písala cez mobil a tam sa mi to zdalo byť strašne dlhé :D ( Na tom mini displeji ;)...

Babble said...

Hej to musí byť zavádzajúce :D

Tenebrae said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Post a Comment